مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 21:362023-06-15ورزشي

فارس من| پیگیری خرید چمن هیبریدی از ترکیه و انتقال آن به تبریز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، هوشنگ نصیرزاده عصر امروز در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص تغییر چمن ورزشگاه یادگار امام(ره) اظهار داشت: دولت مالک این ورزشگاه بوده و هرگونه کار عمرانی در این مجموعه برعهده وزارت ورزش و جوانان است.

با این حال؛ طی تماس آقای ستوده نژاد با من، دفتر باشگاه در کشور ترکیه امکان پیگیری خرید و انتقال چمن رولی را دارد.

باتوجه به شرایط آب و هوایی تبریز، کارشناسان، چمن هیبریدی (دو منظوره) که در ورزشگاه های مطرح دنیا مورد استفاده قرار می گیرد را پیشنهاد داده اند.

اگر وزارت جهاد کشاورزی مجوز واردات چمن رولی بدون قرنطینه را صادر کند، هواپیمایی آتا آمادگی انتقال این محموله به تبریز در اسرع وقت را دارد.

  وی ادامه داد: در صورت عدم صدور مجوز واردات چمن بدون قرنطینه، بذرپاشی و کاشت چمن زمان بر است و ممکن است بازی های خانگی تراکتور در هفته های ابتدایی لیگ آینده در استادیوم دیگری برگزار شود؛ اما اگر چمن رولی وارد شود، می توانیم از همان هفته اول در ورزشگاه یادگار امام میزبان باشیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور توضیح داد: براساس قوانین، واردات هرگونه محصولات کشاورزی بدون قرنطینه، ممنوع است؛ چرا که در صورت وجود آلودگی و آفت، می تواند شرایط اقلیمی کل استان و منطقه را تحت تأثیر قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| پیگیری خرید چمن هیبریدی از ترکیه و انتقال آن به تبریز

فارس من| پیگیری خرید چمن هیبریدی از ترکیه و انتقال آن به تبریز